قانون جذب چیست for Dummies

Wiki Article

۳_ مدام از الان براش برنامه بریزید و شرایط جانبیش رو فراهم کنید مثلا اگر خونه خوب می خواید از الان مدام تو اینترنت دنبال نقشه خونه شیک وسایل زیبا پرده های شیک….

به نظر من شاه کلید اصلی قانون جذب داشتن احساس خوب است. مهمترین هدف شما برای استفاده از قانون جذب باید این باشد که همین الان حس خوبی داشته باشید. باید در تمام لحظه زندگیتان احساس تان را خوب نگه دارید.

سلام،چگونه انرژیمون رو با انرژی خواستمون و فرکانس رو با اون فرکانس یکی کنیم شما میگوید تمرین کنید خوب چه تمرینی؟؟؟؟؟؟؟

باسلام و خسته نباشید من تا حالا جذب آشنا نبودم ۲۳سالمه ولی الان تازه بااین قانون آشنا شدم وبهش ایمان اوردم و حالا میخواستم از خودم بگم ک کمکم کنین من همیشه قبل اینکه هرکاری رو بکنم قبل شروعش ترس میومدتودلم ک میشه یا نمیشه میتونم یا نمیتونم وبخاطرهمین نتونستم به چیزایی که دوست دارم برسم ولی الان دیگ نمیخوام بترسم و تنها هدفم فقط رسیدن به هدفامه ک هدف های خیلی بزرگی وقتیم بهش فک میکنم خیلی خیلی بیش ازحد خوشحال میشم میخوام مغازه بزنم و به عشقی ک خیلی دوستش دارم بهش برسم و ازدواج کنم البته مغازه و ازدواج تازه شروع هدفامه که خیلی هدفای بزرگی دارم ولی خیلیا مانع میشن ک میگن تونمیتونی مغازه بزنی یاحتی شرایط فراهم نمیشه برای ازدواج هرکاری میکنم ولی نمیشه میشه شما به وسیله این قانون کمکم کنین راهنماییم کنیم ممنون میشم

به طور کلی اگر می خواهید با استفاده از قانون جذب خواسته هایتان را در زندگی متجلی کنید، باید با شدت و قدرت بالا و مدت زمان طولانی و تکرار زیاد، ارتعاش خواسته و هدف تان را به کائنات ارسال کنید.

پس خواسته های بزرگ تان را مو به مو و با تمام جزئیات بخواهید و برای رسیدن به آنها یک زمان تعیین کنید. زمانی که برای خواسته هایتان تعیین می کنید باید به زمان حال باشد.

چنانچه کارفرما برای حفظ و یا جذب نیروی کاری در یک شغل تخصصی نیاز داشته باشد می تواند حق جذب پرداخت نماید.

چنانچه شغل همان کارگر تغییر کند پرداخت این قانون جذب جانبلاغی فوق العاده نیز قطع می شود. یا همین حق جذب ممکن است به شغلی مانند مهندس ابزار دقیق با توانایی برنامه نویسی پی ال سی پرداخت شود ولی به مهندس مکانیک پرداخت نشود. در چنین کارگاه‌هایی حق جذب در سنوات، حق جذب در اضافه کار، حق جذب در عیدی و پاداش نیز باید محاسبه شود.

دوست عزیز یکی از دلایلی که باعث میشه فرد به خواستش نرسه شک و تردیده. شک و تردید یک ارتعاش بسیار منفیه که مانع شما میشه تا به اون خواسته و هدفی که دارید برسید. تنها وظیفه شما Janblaghi اینه ارتعاش مثبت به کائنات و جهان هستی بفرستید.

لازمه اینکه بتوانید احساساتتان را کنترل کنید این است اول باید اختیار ذهنتان را به کل در دست بگیرید .

۱سوال بهترین دوره آموزش قانون جذب جانبلاغی دیگه من به قانون جذب اعتقاد دارم و به تازگی شروع به استفاده ازش کردم بیشتر کارهام مثبت شده سعی میکنم افکارهامم مثبت کنم اما باعث آموزش قانون جذب محمد جانبلاغی استرس شدیدی تو وجودم میشه و هرکاری میکنم نمیتونم درستش کنم باید چیکار کنم؟

شما باید نهایتاً روزانه ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت برای ذهن و افکارتان وقت بگذارید. قدرت تمامی که انجام میدهید با هم متفاوت است که ما در بخش اعضای ویژه سایت قدرتمندترین تمارین قانون جذب را برایتان قرار داده ایم که با ثبت نام در این بخش میتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید .

۸ دیدگاه عنوان فوق العاده حق جذب قانون کار تا حدی بیانگر مفهوم آن است. به بیان ساده چنانچه در شغلی کمبود نیروی کار وجود داشته باشد و درخواست استخدام این نیروها بیشتر باشد که منجر به کمبود این کارگران در بازار کار باشد کارفرمایان سعی می کنند با پرداخت مبلغ بیشتری نسبت به سایر کارفرمایان این نیروها را جذب کرده و حفظ نمایند.

با این مثال ها مشخص می شود که منظور از مزایای ثابت پرداختی به تبع شغل چه شرایطی دارند.

Report this wiki page